English French German Italian Portuguese Russian Serbian Spanish Turkish
Friday, May 17, 2024
28,10,0,50,1
600,600,60,1,3000,5000,25,800
90,150,1,50,13,30,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
Powered By Creative Image Slider
eTwinning
View Image
comenius
View Image
εκπαιδευση
View Image

Με την ιστοσελίδα μας ανοίγουμε ένα δίαυλο επικοινωνίας. Σκοπός μας είναι η ενημέρωση παιδιών, γονιών, καθηγητών για το εκπαιδευτικό έργο, τις δραστηριότητες, τις εκδηλώσεις, τα επιτεύγματα των μαθητών του σχολείου μας. Στο χώρο αυτό τα παιδιά μπορούν να παρουσιάσουν τις εργασίες, τις δραστηριότητές τους, τα ταλέντα τους, τις ανησυχίες τους, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να αντλήσει πληροφορίες για το σχολείο μας.

Συστάσεις της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών για τον εμβολιασμό έναντι της ιλαράς

 

Το Δεκέμβριο του 2023, το Ευρωπαϊκό τμήμα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την ανησυχητική αύξηση κρουσμάτων ιλαράς σε χώρες του Ευρωπαϊκού Τμήματος του ΠΟΥ, ακόμα και σε αυτές που είχαν δηλώσει εξάλειψη της νόσου. Με αφορμή την έξαρση κρουσμάτων της ιλαράς σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες καθώς και στη χώρα μας, η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών συστήνει τον άμεσο εμβολιασμό με το εμβόλιο ιλαράς - ερυθράς - παρωτίτιδας (εμβόλιο MMR) των παιδιών, των εφήβων και των ενηλίκων που δεν έχουν εμβολιαστεί με τις απαραίτητες δόσεις.

πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για περισσότερα:

Συστάσεις της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών για τον εμβολιασμό έναντι της ιλαράς

Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού

 

Σύμφωνα με τις από 04-01-2024 οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), και προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον ιό SARS-CoV-2, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση των ακόλουθων βασικών μέτρων από εκπαιδευτικούς, μαθητές και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 

πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για περισσότερα:

Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικούαναπνευστικού

 

Ενισχυτική Διδασκαλία 2023 - 2024

Σας γνωστοποιούμε ότι στο ΦΕΚ Β΄ 5999/16-10-2023 - ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ ΦΕΚ Β’ 6056/19-10-2023) δημοσιεύτηκε η με αρ. πρωτ. 114342/Δ2/12-10-2023 Υ.Α. με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό  έτος 2023-2024». Σύμφωνα με την ανωτέρω Υπουργική Απόφαση, για το σχολικό έτος 2023-2024 η Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών/τριών Γυμνασίου περιλαμβάνει τα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Αγγλικά.

Οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων οφείλουν να ενημερώσουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους/τις μαθητές/τριες και τους γονείς-κηδεμόνες τους για την υποβολή των αιτήσεων-δηλώσεων μαθημάτων (Υπόδειγμα_1 αίτησης_δήλωσης μαθημάτων 2023_24) και να συλλέξουν ηλεκτρονικά τις σχετικές αιτήσεις εωσ την Τετάρτη 15-11-2023.

Υπόδειγμα_1 αίτησης_δήλωσης μαθημάτων 2023 2024 (doc)

Υπόδειγμα_1 αίτησης_δήλωσης μαθημάτων 2023 2024 (pdf)

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

Συνοπτική περιγραφή των στόχων βελτίωσης και σχεδίων δράσης για Συλλογικό Προγραμματισμό Σχολικής Μονάδας.

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να το διαβάσετε.

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

ΑΞΟΝΑΣ 5: Σχέσεις σχολείου-οικογένειας

Και φέτος, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2022-23, υλοποιήθηκε με επιτυχία το σχέδιο δράσης του παραπάνω άξονα με συντονίστρια την κ. Αθανασοπούλου Αικατερίνη και συνεργάτες τις: κ. Τσαμπούλα Βασιλική, κ. Μανώλη Γεωργία, κ. Γιωτοπούλου Όλγα και κ. Τσιλιμίγκρα Χριστίνα. Στόχος της δράσης ήταν η επέκταση των καλών σχέσεων σχολείου και οικογένειας. Γι’αυτό και πραγματοποιήθηκαν 8 συνολικά συναντήσεις-βιωματικά εργαστήρια με τους γονείς-κηδεμόνες και των τριών τάξεων στον χώρο του σχολείου μαζί με τις παραπάνω καθηγήτριες και την ψυχοπαιδαγωγό κ. Βουδούρη Μαρία από το κέντρο «ΑΝΕΛΙΞΗ». Η συμμετοχή των γονέων-κηδεμόνων ήταν μεγάλη και μέχρι το τέλος των συναντήσεων σταθερή. Ελπίζουμε μετά από δύο χρόνια σχετικών δράσεων να καθιερωθεί ένα σταθερό πλαίσιο συνεργασίας και επικοινωνίας του σχολείου με την οικογένεια.

Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους για φωτογραφικό υλικό

foto1  foto2  foto3

Σχέσεις σχολείου οικογένειας - Ερωτηματολόγιο

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών της Α’ Γυμνασίου, Σας προσκαλούμε στην διαδικτυακή συνάντηση που πραγματοποιεί η ομάδα δράσης των καθηγητών/καθηγητριών του σχολείου μας στα πλαίσια της ενίσχυσης της εποικοδομητικής επικοινωνίας και συνεργασίας σχολείου και οικογένειας με θέμα «Σχολική βία και εκφοβισμός». Την ενημέρωση - βιωματικό εργαστήρι πάνω σε αυτό το θέμα θα κάνει η κ. Βουδούρη Μαρία, ψυχοπαιδαγωγός του κέντρου πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας στην Αρκαδία «Ανέλιξη».
Η παραπάνω συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 28 Μαρτίου τις ώρες 18:00-20:00. Για αυτόν τον λόγο σας παρακαλούμε να κάνετε χρήση του παρακάτω συνδέσμου τη συγκεκριμένη μέρα, ώρα προσέλευσης από 17:45-18:00 στο https://minedu-secondary.webex.com/meet/olgagiot

Ο παραπάνω σύνδεσμος καθώς και η συνολική πρόσκληση θα είναι αναρτημένα και στην ιστοσελίδα του σχολείου!
Η 6η Μαρτίου έχει εξάλλου καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς των σχολείων να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες ενεργοποιώντας δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού. Σκοπός των παραπάνω ενεργειών είναι ο περιορισμός της εκδήλωσης βίας στη ζωή των ανηλίκων καθώς και η αποτροπή των αρνητικών συνεπειών της ενδοσχολικής βίας στις διαπροσωπικές σχέσεις μαθητών/τριών.

 

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί διαμορφώθηκε από την ομάδα εκπαιδευτικών του σχολείου μας για το σχέδιο δράσης «ενίσχυση της εποικοδομητικής επικοινωνίας και συνεργασίας σχολείου-οικογένειας» κατά το σχολικό έτος 2021-2022 και απευθύνεται σε γονείς και κηδεμόνες και των τριών τάξεων του γυμνασίου για να διερευνηθούν οι απόψεις/γνώμες τους για την αμφίδρομη επικοινωνία σχολείου-οικογένειας. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο.

Παρακαλούμε, το ερωτηματολόγιο να συμπληρωθεί εως τη Δευτέρα 21/02/2022

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο

Σχέσεις σχολείου οικογένειας - Ερωτηματολόγιο

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου

Ερωτηματολόγιο διερεύνησης αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για τη σχέση σχολείου- οικογένειας

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου

Σε συνέχεια της  διαδικτυακής ενημερωτικής εκδήλωσηςπου διοργανώθηκε από τοΕλληνικό Κέντρο Ασφαλούς ΔιαδικτύουτουΙΤΕμε θέμα:

"Πως θα προστατέψω το παιδί μου στο διαδίκτυο – διαθέσιμα εργαλεία – αναδυόμενοι κίνδυνοι "

αποστέλλουμε στους γονείς και κηδεμόνες του 4ου Γυμνασίου ενημερωτικό εκπαιδευτικό υλικό για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών στο διαδίκτυο. 

Η ομάδα του Σχεδίου Δράσης του Άξονα 5

link.pdf

 

Γιατί αλλάζει η ώρα την Κυριακή;

allagi-wras-xeimwnas-660

Πηγή: coolweb.gr

Όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι η ώρα αλλάζει δύο φορές το χρόνο. Μάλιστα, συχνά διαμαρτυρόμαστε για τη μία χαμένη ώρα ύπνου, το Μάρτιο, με την εφαρμογή του μέτρου της θερινής ώρας. Επίσης, σίγουρα έχει τύχει να χάσουμε κάποιο ραντεβού, επειδή δεν γνωρίζαμε πότε αλλάζει η ώρα, αν πάει μπροστά ή πίσω ή απλά επειδή ξεχάσαμε να ρυθμίσουμε το ρολόι μας. Κι αν οι σύγχρονες συσκευές, όπως οι υπολογιστές και τα κινητά μας τηλέφωνα αλλάζουν αυτόματα, υπάρχουν ένα σωρό ρολόγια που πρέπει να ρυθμίσουμε χειροκίνητα. Από το ρολόι χειρός, τοίχου ή του αυτοκινήτου μέχρι αυτό του φούρνου που συνήθως θα πρέπει να περιμένουμε έξι μήνες, για να ξαναδείξει τη σωστή ώρα.

Επομένως, χωρίζουμε την ώρα σε θερινή, η οποία ισχύει κατά τους θερινούς μήνες, δηλαδή από τα τέλη Μαρτίου μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου και σε χειμερινή που ισχύει την υπόλοιπη περίοδο. Ποια από τις δύο, όμως, είναι η "κανονική" ώρα και γιατί κάνουμε όλη αυτή τη διαδικασία; Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.

Καταρχήν να πούμε ότι η "σωστή" ή καλύτερα η ηλιακή ώρα είναι η χειμερινή. Η θερινή ώρα δεν είναι τίποτε άλλο, παρά ένας έξυπνος τρόπος που σκέφτηκε ο άνθρωπος, για να εξοικονομεί ενέργεια. Στην Ελλάδα, όπως και στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το μέτρο αλλαγής της ώρας εφαρμόζεται ανελλιπώς από το 1975, καθώς κάποιες προσπάθειες που είχαν γίνει νωρίτερα δεν είχαν μόνιμο αποτέλεσμα. Πώς, όμως, ξεκίνησαν όλα αυτά και πώς επιτυγχάνεται η εξοικονόμηση ενέργειας;

Ποιος πρότεινε τη θερινή ώρα;

Η "ιδέα" αυτή ξεκινά πολλά χρόνια πίσω. Πρώτος ο Βενιαμίν Φραγκλίνος το 1784, αν και δεν μίλησε για αλλαγή ώρας, πρότεινε, με ανώνυμη επιστολή του σε εφημερίδα του Παρισιού, να ξυπνούν όλοι μία ώρα νωρίτερα τους θερινούς μήνες. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν ενέργεια (και, συνεπώς, να κάνουν οικονομία), καθώς θα έκαιγαν λιγότερα κεριά, εκμεταλλευόμενοι το φυσικό φως. Μάλιστα, υπολόγισε και το οικονομικό όφελος, που θα προέκυπτε από μία τέτοια κίνηση.

Το μέτρο της θερινής ώρας, όμως, με τη μορφή που εφαρμόζεται σήμερα, οφείλεται στο Νεοζηλανδό εντομολόγο και αστρονόμο, Τζορτζ Χάντσον, ο οποίος πρότεινε με άρθρο του το 1895 να αλλάζουμε τα ρολόγια μας το καλοκαίρι κατά 2 ώρες. Ωστόσο, πολλές φορές, η πρωτιά αποδίδεται λανθασμένα στο Βρετανό ερευνητή, Γουίλιαμ Γουίλετ, ο οποίος πρότεινε με άρθρο του που δημοσιεύτηκε το 1907, να αλλάζουμε τα ρολόγια μας κατά 80 λεπτά της ώρας.

Τι κερδίζουμε, αλλάζοντας την ώρα;

Η ιδέα πίσω από το μέτρο της θερινής ώρας είναι ότι, γυρίζοντας τα ρολόγια μας μία ώρα μπροστά τους καλοκαιρινούς μήνες, κερδίζουμε μία ώρα παραπάνω ηλιακό φως κάθε μέρα και, συνεπώς, εξοικονομούμε μεγάλα ποσά ενέργειας. Αν τα βάλουμε κάτω, μπορούμε να υπολογίσουμε εύκολα ότι κατά τους επτά μήνες που διαρκεί συνολικά το μέτρο της θερινής ώρας, εξοικονομούμε μέχρι και 210 ώρες ηλεκτρικής ενέργειας, απλώς εκμεταλλευόμενοι τον ήλιο.

Σκεφτείτε: 7 μήνες x 30 μέρες x 1 ώρα/ημέρα = 210 ώρες.

Βέβαια, το μέτρο αυτό δεν έχει μεγάλη χρησιμότητα σε κάποιες περιοχές, όπως, για παράδειγμα, γύρω από τους πόλους ή κοντά στον Ισημερινό. Συγκεκριμένα, στις περιοχές κοντά στο Βόρειο και το Νότιο πόλο, όπου, λόγω του γεωγραφικού πλάτους των περιοχών αυτών, η ανατολή και η δύση του ήλιου διαφοροποιούνται σημαντικά στη διάρκεια του έτους, η αλλαγή κατά μία ώρα θα είχε ελάχιστη επίδραση. Αντίστοιχα, σε περιοχές γύρω από τον Ισημερινό η διαφοροποίηση του ηλιακού φωτός μέσα στο έτος είναι μικρή, με αποτέλεσμα και πάλι η αλλαγή ώρας να μην έχει νόημα.

Share this post

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
  • 20150626_093852.jpg
  • 20150626_093908.jpg
  • 20150626_093931.jpg
  • 20150626_093944.jpg
  • 20150626_093957.jpg
  • 20150626_094028.jpg
  • 20150626_094040.jpg
  • 20150626_094054.jpg
  • 20150626_094106.jpg
  • 20150626_094120.jpg
  • 20150626_094132.jpg
  • 20150626_094156.jpg
  • 20150626_094210.jpg
  • 20150626_094222.jpg
  • 20150626_094235.jpg
  • 20150626_094248.jpg
  • 20150626_094309.jpg
  • 20150626_094324.jpg
  • 20150626_094336.jpg
  • 20150626_094350.jpg
May 2024
M T W T F S S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
No events

Print

Newsletter

book2