christmas logo

English French German Italian Portuguese Russian Serbian Spanish Turkish
Wednesday, December 25, 2024
28,10,0,50,1
600,600,60,1,3000,5000,25,800
90,150,1,50,13,30,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
Powered By Creative Image Slider
eTwinning
View Image
comenius
View Image
εκπαιδευση
View Image

Με την ιστοσελίδα μας ανοίγουμε ένα δίαυλο επικοινωνίας. Σκοπός μας είναι η ενημέρωση παιδιών, γονιών, καθηγητών για το εκπαιδευτικό έργο, τις δραστηριότητες, τις εκδηλώσεις, τα επιτεύγματα των μαθητών του σχολείου μας. Στο χώρο αυτό τα παιδιά μπορούν να παρουσιάσουν τις εργασίες, τις δραστηριότητές τους, τα ταλέντα τους, τις ανησυχίες τους, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να αντλήσει πληροφορίες για το σχολείο μας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 2024-2025 ΣΤΟ 3ο Γ/ΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΠΡ ΕΝ ΔΙΔ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ - ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Αγαπητοί Γονείς/Κηδεμόνες,

θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι μπορείτε να επισκέπτεστε το Σχολείο μας προκειμένου να ενημερωθείτε από τους διδάσκοντες για τα παιδιά σας, κάθε Τετάρτη 9:00–13:00 και καθημερινά 10:00–11:00 ή κατόπιν συνεννόησης με τον Διευθυντή για να ρυθμιστεί συνάντηση με διδάσκοντες που υπηρετούν και σε άλλα σχολεία.

Στο αρχείο που ακολουθεί υπάρχουν χρήσιμες γενικές πληροφορίες για το Σχολείο, καθώς και ορισμένα βασικά σημεία του νέου νομοθετικού πλαισίου σχετικά με τις απουσίες των μαθητών/τριών, τα κινητά τηλέφωνα κ.ά. (Υ.Π. 102791/ΓΔ4 – ΦΕΚ Β/5130/10-09-2024).

Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο: Πληροφορίες - Νομοθεσία

Υπουργική Απόφαση: Υ.Π. 102791/ΓΔ4 – ΦΕΚ Β/5130/10-09-2024

Κανονισμός Λειτουργίας Σχολείου

ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΡΧΩΝ

Ο σχολικός κανονισμός αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Κατανέμει ρόλους, υποχρεώσεις και ευθύνες και οριοθετεί τη συμπεριφορά των μελών της σχολικής κοινότητας καλλιεργώντας τους το συνειδητό αυτοέλεγχο και αυτοπεριορισμό στα κελεύσματα της δημοκρατικά οργανωμένης κοινότητας. Τροφοδοτείται από τις αρχές της ισότητας, της ελευθερίας και της δικαιοσύνης και ταυτόχρονα τις τροφοδοτεί καθώς δεσμεύει τα μέλη της σχολικής κοινότητας στην τήρησή τους. Σε αυτό το πλαίσιο, η έννοια της πειθαρχίας αποκτά παιδαγωγική διάσταση καθώς συμβάλλει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι ο σχολικός κανονισμός δεν έχει τη μορφή ενός απλού καθηκοντολογίου αλλά αποκτά δυναμικό χαρακτήρα καθώς

  • Υποστηρίζει την παιδαγωγική αποστολή του συγκεκριμένου σχολείου
  • Αποτελεί προϊόν συνεργασίας και συναίνεσης μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας
  • Αφήνει περιθώρια αυτόνομης λειτουργίας των μαθητών
  • Προάγει την προσαρμογή και την υπευθυνότητα
  • Δίνει έμφαση στην πρόληψη και όχι στη θεραπεία χωρίς να αποκλείει τον έλεγχο και την επιβολή ποινών σε περιπτώσεις παραβατικής συμπεριφοράς.
  • Περιέχει λογικές, γενικά αποδεκτές, κατανοήσιμες κι εφαρμόσιμες διατάξεις

 

Α. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι

  • να δημιουργούν εκείνο το κλίμα εκτίμησης, εμπιστοσύνης, ψυχολογικής ασφάλειας και αμοιβαίου σεβασμού που είναι αναγκαίο για την υλοποίηση του έργου τους
  • να αντιμετωπίζουν τους μαθητές δίκαια και αξιοκρατικά
  • να αναζητούν ευκαιρίες και να αναπτύσσουν πρωτοβουλίες για δημιουργική συνεργασία με τους μαθητές για τα θέματα της σχολικής ζωής
  • να εξοικειώνουν τους μαθητές με διαδικασίες συλλογικής εργασίας και λήψης αποφάσεων
  • να καλλιεργούν στους μαθητές τη δημοκρατική συνείδηση, ενημερώνοντάς τους για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων
  • να διαχειρίζονται τα προβλήματα πειθαρχίας στο χώρο του σχολείου με ευαισθησία, διακριτικότητα, αλλά και την απαιτούμενη συνέπεια, με γνώμονα την ομαλή λειτουργία του σχολείου
  • να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να καταλαβαίνουν οι μαθητές καλύτερα το μάθημα
  • να ενθαρρύνουν τους μαθητές να συμμετέχουν σε διδακτικές και εξωδιδακτικές δραστηριότητες

 

Β. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ


1. ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ

Οι μαθητές υποχρεούνται να προσέρχονται στο σχολείο έγκαιρα, ώστε να παρευρίσκονται στην πρωινή συγκέντρωση. Η συγκέντρωση πραγματοποιείται στις 8.10 το πρωί και στον προαύλιο χώρο του σχολείου εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν. Σε αντίθετη περίπτωση, η πρωινή συγκέντρωση πραγματοποιείται ανά τμήμα στις αντίστοιχες αίθουσες διδασκαλίας, με το χτύπημα του κουδουνιού και πριν την έναρξη των μαθημάτων.
Κατά την πρωινή συγκέντρωση στο προαύλιο, οι μαθητές συντάσσονται σε προκαθορισμένες θέσεις για την πρωινή προσευχή και ενημέρωση. Την ώρα της προσευχής, η σοβαρότητα και ο σεβασμός θεωρούνται αυτονόητα για όλους. Μαθητές αλλόθρησκοι ? ετερόδοξοι έχουν το δικαίωμα να μη μετέχουν στην προσευχή.

 

2. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣH

Σε περίπτωση καθυστερημένης πρωινής προσέλευσης, ο μαθητής εισέρχεται στο χώρο του Σχολείου μετά την ολοκλήρωση της προσευχής, περνάει από το γραφείο της Διεύθυνσης, ενημερώνει για το λόγο αργοπορίας του. Εφόσον έχει ξεκινήσει το μάθημα ο μαθητής παραλαμβάνει από τη Διεύθυνση γραπτή άδεια εισόδου στην τάξη. Όταν η καθυστέρηση υπερβαίνει τα 5 λεπτά από την έναρξη της πρώτης διδακτικής ώρας, θεωρείται απουσία και ο μαθητής δεν επιτρέπεται να εισέλθει στην τάξη. Επαναλαμβανόμενες ή συστηματικές αργοπορίες ελέγχονται με ταυτόχρονη ενημέρωση του γονέα / κηδεμόνα.
Δεν θεωρείται απουσία η καθυστερημένη προσέλευση του μαθητή που οφείλεται σε αργοπορία του σχολικού λεωφορείου, εφόσον ο μαθητής το χρησιμοποιεί για τη μετάβασή του στο σχολείο.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι μαθητές οφείλουν να βρίσκονται στις αίθουσες διδασκαλίας πριν την έναρξη κάθε διδακτικής ώρας. Μαθητής που καθυστερεί αδικαιολόγητα δε γίνεται δεκτός στην τάξη, Η καθυστέρηση θεωρείται απουσία και καταχωρείται αντίστοιχη παρατήρηση στο απουσιολόγιο με υπογραφή από τον καθηγητή της ώρας. Ο μαθητής οφείλει να παρουσιαστεί στη Διεύθυνση. Η καθυστέρηση δε θεωρείται απουσία εφόσον οφείλεται σε συνεργασία του μαθητή με καθηγητή του σχολείου. Ωστόσο για τη συνεργασία πρέπει να έχει ενημερωθεί εκ των προτέρων ο διδάσκων από τον αρμόδιο καθηγητή.

 

3. AΔΕΙΕΣ ΕΞΟΔΟΥ

Α. Από το σχολείο

Έξοδος μαθητή από το σχολικό χώρο χωρίς άδεια, αποτελεί σοβαρό πειθαρχικό παράπτωμα. Εάν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ο μαθητής φεύγει από το σχολείο μόνο με τη συνοδεία του κηδεμόνα ή προσώπου εξουσιοδοτημένου από τον κηδεμόνα, αφού πρώτα πάρει άδεια από τη Διεύθυνση του Σχολείου.

Β. Από την τάξη

Η έξοδος από την τάξη επιτρέπεται μόνο για σοβαρό λόγο και εφόσον χορηγεί άδεια ο διδάσκων. Επίσης ο διδάσκων χορηγεί άδεια απουσίας σε μαθητή προκειμένου να συμμετάσχει σε σχολική δραστηριότητα, μόνο εφόσον έχει πρώτα ενημερωθεί από τον καθηγητή ? υπεύθυνο της δραστηριότητας.

 

4. ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Η αφομοίωση της διδασκαλίας προϋποθέτει αυξημένο βαθμό συγκέντρωσης. Συνεπώς οι μαθητές πρέπει να συμβάλλουν ώστε να διατηρείται η τάξη, η ησυχία και το ήρεμο κλίμα στην αίθουσα διδασκαλίας.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές πρέπει

  • να σέβονται τους συμμαθητές τους που θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα
  • να σέβονται τους καθηγητές τους, εκτιμώντας την προσπάθεια που καταβάλλουν να μεταδώσουν γνώσεις και να καλλιεργήσουν αξίες και αρχές
  • να κατανοούν τη σημασία της προσωπικής συμβολής στην απόκτηση της γνώσης και να συμμετέχουν στο μάθημα
  • να ασκούν το δικαίωμα της ελεύθερης σκέψης και έκφρασης με τρόπο πολιτισμένο και ευπρεπή

Συνεπώς, απαγορεύεται αυστηρά η παρακώλυση του μαθήματος με οποιοδήποτε τρόπο. Επίσης η παρακώλυση του μαθήματος θεωρείται παράπτωμα που τιμωρείται με ωριαία αποβολή, εφόσον ο μαθητής που δημιουργεί το πρόβλημα δε συμμορφώνεται στις συστάσεις του διδάσκοντος καθηγητή. Ο μαθητής που αποβάλλεται από την αίθουσα διδασκαλίας οφείλει αμέσως να προσέλθει στη Διεύθυνση του Σχολείου συνοδευόμενος από μαθητή της επιλογής του διδάσκοντος. Ο διδάσκων συμπληρώνει το δελτίο ποινής και ενημερώνει τον κηδεμόνα. Ο Υποδιευθυντής ενημερώνει το ποινολόγιο.

 

5. ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

Με τη λήξη της διδακτικής ώρας, οι μαθητές αποχωρούν από τις αίθουσες διδασκαλίας. Ο διδάσκων μένει τελευταίος και κλειδώνει την αίθουσα. Εφόσον ο καιρός το επιτρέπει οι μαθητές βγαίνουν στο προαύλιο. Αλλιώς συγκεντρώνονται στο εσωτερικό του κτηρίου, μπροστά από την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Σε κάθε περίπτωση, οι μαθητές επιδεικνύουν κόσμια συμπεριφορά και συνεργάζονται με τους εφημερεύοντες καθηγητές στην αντιμετώπιση προβλημάτων που τυχόν προκύπτουν, χωρίς να αναλαμβάνουν καμία προσωπική πρωτοβουλία.
Εάν κάποιος μαθητής επιθυμεί για λόγους υγείας να μη βγει στο προαύλιο αλλά να παραμείνει μέσα στο κτήριο, οφείλει να ζητήσει άδεια από τη Διεύθυνση του σχολείου. Για κανέναν άλλο λόγο δεν επιτρέπεται η παραμονή των μαθητών στο εσωτερικό του κτηρίου κατά την ώρα του διαλείμματος.
Την ώρα του διαλείμματος δεν επιτρέπεται ούτε το παιχνίδι με μπάλες ή αυτοσχέδια μέσα (π.χ. μπουκάλια νερού) στο προαύλιο ούτε το κυνηγητό στους διαδρόμους και στις σκάλες του κτηρίου και γενικά οποιοδήποτε «παιχνίδι» μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών. Το αντίθετο θεωρείται παράπτωμα και τιμωρείται.

Προσοχή!!! Η ίδια απαγόρευση ισχύει και για τις ώρες που οι μαθητές για οποιοδήποτε λόγο (π.χ. κενό) παραμένουν στο χώρο του σχολείου, εκτός διδακτικού ωραρίου.

 

6. ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Οι μαθητές έχουν την υποχρέωση να συμμετέχουν στις ενδοσχολικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις, εφόσον αυτές πραγματοποιούνται σε εργάσιμες ημέρες και ώρες. Σε αντίθετη περίπτωση οι μαθητές χρεώνονται τις απουσίες που αντιστοιχούν στο ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.

 

7. ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ? ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ

Οι μαθητές απαγορεύεται να έχουν στην κατοχή τους, πόσο μάλλον να χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη συσκευή ή και παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας δεδομένων εικόνας και ήχου (π.χ. ρολόι ή στυλό με κρυφή κάμερα) εντός του σχολικού χώρου. Συνεπώς, η φωτογράφηση, βιντεοσκόπηση και ηχογράφηση στους χώρους του σχολείου, επιτρέπονται μόνο μετά από άδεια του Διευθυντή και μόνο για σχολικές δράσεις και εκδηλώσεις.
Στην εξαιρετική περίπτωση που οι γονείς κρίνουν ότι ο μαθητής πρέπει να έχει μαζί του κινητό τηλέφωνο, ο μαθητής υποχρεούται καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου, να το έχει πλήρως απενεργοποιημένο και μέσα στην τσάντα του. Στην περίπτωση αυτή, οι γονείς φέρουν την ευθύνη για την ορθή χρήση του κινητού.
Απαγορεύεται η χωρίς άδεια δημοσιοποίηση σε οποιαδήποτε μορφή, στοιχείων που αναφέρονται στη σχολική ζωή και ειδικότερα σε καθηγητές, μαθητές και στο προσωπικό του σχολείου γενικότερα.
Η παράβαση των όρων της παραγράφου 7, συνιστά παράπτωμα που επισύρει προβλεπόμενες από το νόμο κυρώσεις. Ο καθηγητής που αντιλαμβάνεται το παράπτωμα, αφαιρεί άμεσα το τηλέφωνο ή η τη συσκευή από το μαθητή, οδηγεί το μαθητή στον Διευθυντή, στον οποίο και παραδίδει το κινητό για να πράξει τα δέοντα.

 

8. ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Α. σχολικό λεωφορείο

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, ο κηδεμόνας δηλώνει τη διαδρομή που χρησιμοποιεί ο μαθητής. Στο σχολικό λεωφορείο ισχύουν οι κανόνες που διέπουν τη λειτουργία του σχολείου. Άρα η συμπεριφορά των μαθητών θα πρέπει να είναι ανάλογη με τη συμπεριφορά τους στο σχολείο. Εκτός αυτού, οι μαθητές οφείλουν να φορούν ζώνη ασφαλείας και να υπακούουν στις συστάσεις των υπεύθυνων. Η παραβατική συμπεριφορά στο λεωφορείο συνεπάγεται τη χρέωση τυχόν ζημιών.

Β. περίπατοι - εκπαιδευτικές επισκέψεις ? εξορμήσεις ημερήσιες και πολυήμερες εκδρομές

Η συμμετοχή σε περιπάτους είναι υποχρεωτική. Συνεπώς οι μαθητές που δε συμμετέχουν σε αυτούς χρεώνονται τις απουσίες που αντιστοιχούν στο ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.
Οι μαθητές που συμμετέχουν σε περιπάτους, εκδρομές, περιβαλλοντικές, εκπαιδευτικές, αθλητικές και άλλες εξορμήσεις εκτός του Σχολείου, πρέπει να τηρούν κατά γράμμα τους κανονισμούς και τις εντολές των συνοδών καθηγητών. Δεν πρέπει να ξεχνούν ότι εκτός από τον εαυτό τους εκπροσωπούν και το σχολείο. Συνεπώς πρέπει να έχουν κόσμια εμφάνιση και συμπεριφορά και να μην ενοχλούν ή προκαλούν τους πολίτες με τους οποίους έρχονται σε επαφή ? επικοινωνία.

Η αποχώρηση του μαθητή από περίπατο, επίσκεψη, εκδρομή χωρίς ενημέρωση και άδεια από τον αρχηγό της εκδρομής είναι αδικαιολόγητη και συνεπάγεται ποινές.


Γ. μαθητικές εκδηλώσεις

Το Σχολείο δε φέρει καμία ευθύνη για εκδηλώσεις που οργανώνουν και πραγματοποιούν οι μαθητές εκτός του σχολικού χώρου και με δική τους πρωτοβουλία. Φυσικά στην περίπτωση αυτή δεν επιτρέπεται η αναγραφή της επωνυμίας «4ο Γυμνάσιο Τρίπολης» σε αφίσες και ποικίλα διαφημιστικά έντυπα.

 

9. ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Η εμφάνιση του μαθητή οφείλει να χαρακτηρίζεται από μέτρο, απλότητα και ευπρέπεια. Η αποφυγή επίδειξης, εκζήτησης και πρόκλησης είναι δείκτης κοινωνικής αγωγής και αρμόζει στη μαθητική ιδιότητα. Ανάλογα οι μαθητές δε θα πρέπει να φέρουν μαζί τους ή επάνω τους πολύτιμα αντικείμενα ή χρήματα, πέρα από τα απολύτως αναγκαία. Αλλιώς και σε περίπτωση απώλειας, το σχολείο δε φέρει καμία ευθύνη.

 

10. ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ...ΜΙΣΗ ΑΡΧΟΝΤΙΑ!

Οι μαθητές οφείλουν καταρχήν να διατηρούν τη σχολική αίθουσα καθαρή και περιποιημένη. Ωστόσο εξίσου σημαντική είναι και η διατήρηση της καθαριότητας στον προαύλιο χώρο. Και το κυριότερο : η χρήση των χώρων υγιεινής (τουαλέτες) είναι δείγμα πολιτισμού. Εννοείται ότι οι μαθητές παραμένουν σε αυτούς όσο χρειάζεται χωρίς να συναθροίζονται και ότι δεν επισκέπτονται τις τουαλέτες του άλλου φύλου. Επίσης συνειδητοποιούν ότι το χαρτί υγείας και το σαπούνι δεν αποτελούν αφορμή για παιχνίδι. Συνεπώς είναι ανεπίτρεπτο και θεωρείται παράπτωμα να πετούν χαρτιά εκτός κάδων ή να ρίχνουν σαπούνι στο δάπεδο. Και τα δύο είναι άκρως επικίνδυνα για την υγεία τους αλλά αποτελούν και προσβολή για τις καθαρίστριες που είναι επιφορτισμένες με το δύσκολο έργο της διατήρησης της καθαριότητας των συγκεκριμένων χώρων.

 

11. ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

Οι μαθητές μαθαίνουν να μη θεωρούν ξένο και επομένως ανάξιο σεβασμού ο,τιδήποτε δεν αποτελεί ατομική τους ιδιοκτησία. Αντίθετα εκτιμούν τη δυνατότητα που έχουν να φοιτούν σε ένα σύγχρονο διδακτήριο το οποίο τους παρέχει όλες τις προϋποθέσεις γνώσης και έρευνας. Συνεπώς, χρησιμοποιούν το σχολικό εξοπλισμό και κυρίως τα ηλεκτρονικά εποπτικά μέσα μόνο για σχολική έρευνα και εργασία και μόνο με την άδεια των αρμόδιων καθηγητών και εφόσον είναι παρόντες. Τηρούν επίσης οι μαθητές τους ιδιαίτερους κανόνες που ισχύουν για τη βιβλιοθήκη, τα εργαστήρια και την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων.
Οι φθορές και οι βανδαλισμοί στη σχολική περιουσία, όπως επίσης και η αναγραφή απρεπών εκφράσεων σε τοίχους και θρανία σε κάθε περίπτωση αποτελούν παραπτώματα που ελέγχονται πειθαρχικά και επισύρουν ποινές. Ταυτόχρονα οι μαθητές, υποχρεούνται να αποκαταστήσουν τις όποιες φθορές προκάλεσαν, με προσωπική δαπάνη.

 

12. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ

Στη διαχείριση κρίσεων και στην αντιμετώπιση προβλημάτων και ανάλογα με τη βαρύτητα της κατάστασης, οι μαθητές συνεργάζονται διαδοχικά με τον Υπεύθυνο Τμήματος, το Σύλλογο Διδασκόντων και τη Διεύθυνση του Σχολείου. Εισέρχονται στο Γραφείο Καθηγητών ή στο Γραφείο της Διεύθυνσης μέσω των εκπροσώπων τους και ποτέ κατά ομάδες, αφού πρώτα χτυπήσουν την πόρτα και πάρουν άδεια εισόδου.

 

13. ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ!!! ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Οι μαθητές

  • κατανοούν ότι είναι ίσοι μεταξύ τους. Διαφορές φυλετικές, θρησκευτικές, φυσικές, δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση στοιχείο διάκρισης
  • αγαπούν τους συμμαθητές τους και δείχνουν έμπρακτα ότι η ομαδικότητα και η επικοινωνία αποτελούν τις βασικές προϋποθέσεις της αρμονικής σχολικής ζωής
  • συμπεριφέρονται με ευγένεια στους συμμαθητές τους και δεν τους κοροϊδεύουν ποτέ για κάποια φυσική τους αδυναμία, για κάποια δυσκολία που αντιμετωπίζουν ή για κάτι που θεωρούν ως αδυναμία ή μειονέκτημα του συμμαθητή ή των συμμαθητών τους.
  • αποφεύγουν σε κάθε περίπτωση τη χρήση σωματικής ή /και λεκτικής βίας απέναντι στους συμμαθητές τους έστω και για αστείο (κλωτσιές, σπρωξιές, γροθιές, δαγκωματιές ...)

Επισημαίνουμε ότι θα ελέγχονται αυστηρά περιστατικά πιθανών διακρίσεων ή χρήσης βίας μεταξύ μαθητών. Σε περίπτωση που επιβεβαιώνονται θα αντιμετωπίζονται με συμβουλές και συστάσεις. Εφόσον όμως εξαντλούνται αυτά τα μέσα χωρίς αποτέλεσμα, θα υπάρχουν κυρώσεις.

 

14. ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ

Απαγορεύεται στους μαθητές να έρχονται σε οποιαδήποτε επαφή ή συνεννόηση με εξωσχολικούς παράγοντες. Επιπλέον, εφόσον αντιληφθούν την παρουσία τους ακόμη και έξω από το χώρο του σχολείου, οφείλουν να ενημερώσουν άμεσα τους Καθηγητές ή /και τη Διεύθυνση του Σχολείου.


ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Οι κανόνες που ρυθμίζουν τη σχολική ζωή είναι απόρροια συναίνεσης όλων των συμμετεχόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι μαθητές αναγνωρίζουν την ευθύνη που έχουν ως προς την τήρησή τους. Συνεπώς η απόκλιση των μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, τους όρους της ισότιμης συμμετοχής, τον οφειλόμενο σεβασμό στον εκπαιδευτικό, στο συμμαθητή, στη σχολική περιουσία, θεωρούνται παραπτώματα και τιμωρούνται.


ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ? ΔΙΑΔΟΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Ο παρών εσωτερικός κανονισμός παραλαμβάνεται ενυπόγραφα από τον κηδεμόνα του μαθητή κατά την έναρξη του σχολικού έτους. Η παραλαβή συνιστά και δήλωση ανεπιφύλακτης αποδοχής του. Οι γονείς /κηδεμόνες παρακαλούνται να υποστηρίξουν τον κανονισμό με τη στάση και τη συμπεριφορά τους συζητώντας τον με τα παιδιά τους και βοηθώντας τα να συνειδητοποιήσουν την αναγκαιότητα της εφαρμογής του. Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου Γυμνασίου Τρίπολης είναι ανοικτοί στη συνεργασία με τους γονείς /κηδεμόνες και σε κάθε πρόταση που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση της σχολικής ζωής.

Share this post

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
  • 20150626_093852.jpg
  • 20150626_093908.jpg
  • 20150626_093931.jpg
  • 20150626_093944.jpg
  • 20150626_093957.jpg
  • 20150626_094028.jpg
  • 20150626_094040.jpg
  • 20150626_094054.jpg
  • 20150626_094106.jpg
  • 20150626_094120.jpg
  • 20150626_094132.jpg
  • 20150626_094156.jpg
  • 20150626_094210.jpg
  • 20150626_094222.jpg
  • 20150626_094235.jpg
  • 20150626_094248.jpg
  • 20150626_094309.jpg
  • 20150626_094324.jpg
  • 20150626_094336.jpg
  • 20150626_094350.jpg
December 2024
M T W T F S S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
No events

Print

Newsletter

book2